Představujeme 12 měsíční cestu, během které jsme spolu s majitelem táborské Mafia Fitness dobyli místní trh a stali se fitkem číslo 1.
Dozvíte se, jak se nám podařilo organicky (bez placené reklamy) navýšit počet sledujících fitka o 50 %, jak zvýšit povědomí o fitku a návštěvnost díky sociálním sítím, jak jsme využili Messenger chatbota v komunikaci se zákazníky nebo co přináší pořádání offline událostí. V tomto článku odtajňujeme pár základních principů, kterých jsme se drželi a které nám pomohli dostat fitko na špičku.
Co jsme dostali do rukou a jaké byly naše první kroky
Web, rezervace & technické záležitosti
Využití Instagramu fitka
Tohoto navýšení jsme dosáhli prakticky denní přítomností na profilu fitka a interakcí s klienty, přidávání stories, organizací různých výzev apod. Velice úspěšná byla „kampaň“ s názvem #REPOST. Klienti se u nás ve fitku vyfotili, přidali fotku do svých stories či na profil, přidali hashtag #repost a my jsme všechny tyto fotky sdíleli na stories fitka. Za dobu spolupráce se takto sešlo přes 600 fotek od klientů. Troufáme si říct, že pro mladé nadšence do cvičení se Mafia Fitness stala trendy místem.
Mafia Fitness jako první fitko s funkčním Chatbotem
Organizování offline událostí se ukázalo jako další skvělý nástroj, který fitko odlišil od konkurence.
Spolupráce vyvrcholila oslavou 4. narozenin fitka, kde se sešlo neuvěřitelných 150 lidí.
Co naše 12 měsíční spolupráce zahrnovala?
- Brand manuál + grafické práce
- Web
- Rezervační systém formou FB událostí
- Pořádání událostí (semináře, workshopy, ...)
- Správa sociálních sítí - Facebook + Instagram
- Messenger Chatbot
- Reklama na Facebooku a Instagramu (pořádané události jsme promovali)
- Správa firemního profilu na Google
Podnikáte v oblasti lidského zdraví a chcete s něčím pomoci?
Kdo jsme
Vít Janda
- CEO
- Jednatel
- Marketing
Mou vášní je pomáhat ostatním při rozjezdu velkých projektů. Baví mě propojovat nejrůznější nástroje, řešit komplexní výzvy a budovat stabilní projekty.
Našel jsem se v propojování dvou zmíněných vášní – marketingu a sportu. Mojí misí je pomáhat podnikatelům ve fitness či obecně ve sportu. To je to, co mě baví a naplňuje.
Kromě toho vedu projekt SOCIDE. V rámci něj propojujeme mladé lidi s profesionály z oboru, kteří jsou ochotni předávat své zkušenosti dále. Také spravuji Facebookovou skupinu AKTIVNÍ STUDENTI s více jak 3 300 členy.
Miloslav Janda
- CFO
- Jednatel
- Účetnictví, daně, právo, mzdy
Pomáháme zejména podnikatelům (nově založeným s.r.o.) a klientům v oblasti sportu. Klientům vedeme účetnictví včetně poskytování poradenství, zpracování daňových přiznání, vedení mzdové agendy, skladové evidence, právního servisu apod.